loading...

طراح جوان | درجه چت روم | طراحی چت روم

چت سئو,چت روم سئو,چتروم سئو,chat سئو,chatroom سئو,room سئو,gap سئو,گپ سئو,روم سئو,چت سئو,چت روم سئو,چتروم سئو,chat سئو,chatroom سئو,room سئو,gap سئو,گپ سئو,روم

آخرین ارسال های انجمن

کد سئو رایگان جدید برای چت روم

Admin بازدید : 2552 پنجشنبه 08 مرداد 1394 : 20:30 نظرات (22)

با عرض سلام خدمت تمامی کاربران مای طرح

 با توجه به درخواست های شما کاربران عزیز تصمیم بر این شد که کد سئویی برای چت روم ها ساخته شود 

و به طور رایگان در اختیار شما قرار بگیرد

 

جهت دانلود کد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

 

برای مشاهده محتوای مطلب ابتدا باید عضو شوید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohamadi در تاریخ 1395/02/20 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

سلام.پسورد داره که! چیه پسوردش
پاسخ : با سلام کد سئو به دلیل سواستفاده خیلی ها برداشته شد تا جمعه یه کد سئوجدید مینویسم و میذارم استفاده کنید
پاسخ : با سلام کد سئو به دلیل سواستفاده خیلی ها برداشته شد تا جمعه یه کد سئوجدید مینویسم و میذارم استفاده کنید

این نظر توسط milad bold در تاریخ 1394/12/24 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

سلام میلاد جان داداش یه زحمت برات داشتم میخواسم ببینم سئو چت روم من چه جوریه ببینی و اشتباهاتمو بران بنویسی به ایمیلم بفرسی یا خودتت زحمت بکشی کاراشا انجام بدی
www.*******.irچت روممه
******@gmail.com
اگه اشتباهتمو برام کدنویسی کنی برام بفرسی بگی کجا بزارم که خودمم را بیفتم و یاد بگیرم ممنون میشم فدات

پاسخ :
رومتون بالا نمیاد!

این نظر توسط مجید نشاط در تاریخ 1394/11/03 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من داشتم تو سایتها میگشتم که اینجارو پیدا کردم من چت رومم سو کرده بودم البته خودم نه سو کار بود میخواستم بدونم چت رومم واقعا سو شده یا نه و در چه مرحله ای هست برام بگین ممنون میشم باتشکر موفق باشین


ادرس





*********








-------------------------------------------------





پاسخ: سلام دوست عزیز حس نمیکنی خیلی از تگ h1 استفاده کردید؟
H1: 4, that is Bad, must be 1 or maximum

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/09/07 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

سلام
یه چند نمونه قالب سئو شده داداش برام ایمیل کن
ممنون
2.3tdaramlove@gmail.com


پاسخ:

سلام نمونه کار برای سئو خواستید از طریق یاهو در ارتباط باشید

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/09/06 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

سلام
چه کد هایی لطفا بیشتر راهنمایی کنین من بلد نیستم


پاسخ:

کدهای h1 , h2 موجود در قالب بیرونی

ایدی یاهو زیر رو ادد کنید دسترسی بدید تا اوک کنم

mt_mytarh_mt

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/09/05 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
میشه لطف کنین چتروم منم یه نگاه بکنید ببینید از نظر سئو در چه سطحی هستم اگه پایینه بهتون دسترسی بدم درست کنید ممنونتون میشم واقعا

www.chatsport.ir


با تشکر

پاسخ:

سلام
یه سری کد هست باید تو قالب بیرونی تغییر بدید

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/09/05 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
میشه لطف کنین چتروم منم یه نگاه بکنید ببینید از نظر سئو در چه سطحی هستم اگه پایینه بهتون دسترسی بدم درست کنید ممنونتون میشم واقعا
با تشکر

پاسخ:

سلام
ادرس چت؟

این نظر توسط مدیریت کانون چت در تاریخ 1394/06/26 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

شکلک سلام میلاد جان عزیز وقت بخیر
بنده مدیر سایت کانون چت هستم که برام سئو اختصاصی انجام داده بودین...یک سایت تفریحی طراحی کردم به نام سایت تفریحی کانون فان به ادرس www.kanoonfun.ir میخواستم یه بار دیگه زحمتتون بدم براش یه کد سئو درست کنید با محوریت سایت تفریحی و سرگرمی جامع ...دیگه خودتون بهتر میدونید جناب عاقبتی ببخشید بازم مزاحم شدم بزرگوار.موفق باشیدشکلک


پاسخ:

سلام انجام شد ایمیلیتون رو چک کید

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/06/21 و 8:50 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتی این کد قبل از اون دو تگ میخوام قراربدم هنگ میکنه کد قبل از اون تگ ها ک گفتین پیست میکنم پنل هنگ میکنه اصلا نمیتونم سیوش کنم لطفا کمکم کنین

پاسخ:

سلام برای اینکه کد سئو رمزی شده برای جلوگیری از سواستفاده بسیاری از مدیران و طراحانی که لوگو ما رو حذف کردن و نام خودشون و یا شرکتشون رو درج کردن برای همین رمزی نوشته شده

وقتی کد رو گذاشتید سمت چپ فلش داره به سمت بالا اونو بزنید وقتی رفت بالا سیو رو بزنید


این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/06/19 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

سلام این عکس فایل منیجر قسمت loginمیشه راهنماییم کنین ک کجا قرارش بدم کدسئورو



http://uupload.ir/files/llf4_untitled2.png





پاسخ:



سلام عزیز



شما یه ctrl+a بزنید داخل همین کد ها ا همه کدها باز بشوند



بعد به اخر کد برید قبل /body و html بریزید.این دو کد اخرین کدهای قالبتون هست


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
پربازدیدترین مطالب


پربازدیدترین مطالب
درباره ما
Profile Pic
به وبسایت طراح جوان خوش امدید برای اطلاع از اپدیت شدن سایت در خبرنامه عضو شوید و با معرفی ما به دوستان خود از ما حمایت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی شما در این مکان 3.000 تومان
    زرین پال


    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1868
  • بازدید سال : 24,041
  • بازدید کلی : 991,671
  • کدهای اختصاصی